Servicii de Mystery Shopping

Mystery shopping este un instrument de evaluare a serviciilor prestate catre clienti, cu ajutorul caruia se urmareste in ce proportie angajatii care intra in contact cu clientii finali cunosc, respecta si implementeaza corect regulile și procedurile companiei dvs. Pentru a-si dovedii utilitatea și eficienta, este important ca activitatea de mystery shopping sa fie realizata de catre persoane cu experienta si expertiza necesare acestui proces complex, capabile sa joace rolul unui client obisnuit si sa evalueze performanta angajatilor dvs. Echipa CodHum observa, analizeaza si evalueaza experienta clientului cu echipa dvs. si detaliza aspectele ce trebuie opimizate in relatia clientii pentru atragerea si loializarea acestora. Globalizarea aduce cu ea nevoia acuta de personalizare si imbunatatire a produselor si serviciilor companiilor, in vederea cresterii gradului de satisfactie si loializare a clientilor. Profitul si succesul afacerii dvs. sunt influentate de calitatea serviciilor prestate.

Evaluarea performantei angajatilor in raport cu clientii

Evaluarea performantei angajatilor in raport cu clientii

Angajatii dvs. ce interactioneaza cu clientii reprezinta interfata companiei in relatia cu acestia. Astfel, o evaluare a performantei angajatilor este deosebit de importanta pentru analizarea respectarii procedurilor, adoptarea unei abordari profesioniste si satisfacerea corespunzatoare a nevoilor clientului.

Mentinerea unui nivel ridicat de calitate

Mentinerea unui nivel ridicat de calitate

De-a lungul unui proces de mystery shopping, compania si angajatii ajung sa inteleaga mai bine problemele care afecteaza relatia cu clientii. Astfel, calitatea serviciilor oferite de compania dvs. se imbunatateste considerabil

Extinderea cotei de piata in raport cu competitia

Extinderea cotei de piata in raport cu competitia

Procesul de mystery shopping contribuie la cresterea cotei de piata pentru compania dvs. si la imbunatatirea nivelului de satisfactie resimtit de clienti ca urmare a adaptarii serviciilor si proceselor afacerii dvs. la cerintele si nevoile clientilor.

INDUSTRII

CodHum ofera servicii de mystery shopping in functie de nevoile specifice ale clientilor dintr-o gama variata de industrii.

Farmaceutica

FMCG

Telecom

Tehnologie

Mass-Media

Automotive

Beneficii

Serviciile de mystery shopping dezvoltate si implementate de CodHum contribuie la mentinerea unui nivel ridicat de performanta al angajatilor ce interactioneaza cu clientii si la imbunatatirea relatiilor cu clientii, reprezentand un prim pas in construirea unei relatii win-win intre compania dvs. si clientii dvs.

Promptitudine

Flexibilitate

Profesionalism

Eficienta

Creativitate

Consistenta

Contact

Va stam la dispozitie pentru informatii suplimentare cu privire la serviciile noastre. Pentru orice detalii, nu ezitati sa ne contactati.

    [recaptcha]