Servicii de Mystery Shopping
Mystery shopping este un instrument de evaluare a serviciilor prestate catre clienti, cu ajutorul caruia se urmareste in ce proportie angajatii care intra in contact cu clientii finali cunosc, respecta si implementeaza corect regulile și procedurile companiei dvs. Pentru a-si dovedii utilitatea și eficienta, este important ca activitatea de mystery shopping sa fie realizata de catre persoane cu experienta si expertiza necesare acestui proces complex, capabile sa joace rolul unui client obisnuit si sa evalueze performanta angajatilor dvs. Echipa CodHum observa, analizeaza si evalueaza experienta clientului cu echipa dvs. si detaliza aspectele ce trebuie opimizate in relatia clientii pentru atragerea si loializarea acestora. Globalizarea aduce cu ea nevoia acuta de personalizare si imbunatatire a produselor si serviciilor companiilor, in vederea cresterii gradului de satisfactie si loializare a clientilor. Profitul si succesul afacerii dvs. sunt influentate de calitatea serviciilor prestate.
Evaluarea performantei angajatilor in raport cu clientii |
Evaluarea performantei angajatilor in raport cu clientiiAngajatii dvs. ce interactioneaza cu clientii reprezinta interfata companiei in relatia cu acestia. Astfel, o evaluare a performantei angajatilor este deosebit de importanta pentru analizarea respectarii procedurilor, adoptarea unei abordari profesioniste si satisfacerea corespunzatoare a nevoilor clientului. |
Mentinerea unui nivel ridicat de calitate |
Mentinerea unui nivel ridicat de calitateDe-a lungul unui proces de mystery shopping, compania si angajatii ajung sa inteleaga mai bine problemele care afecteaza relatia cu clientii. Astfel, calitatea serviciilor oferite de compania dvs. se imbunatateste considerabil |
Extinderea cotei de piata in raport cu competitia |
Extinderea cotei de piata in raport cu competitiaProcesul de mystery shopping contribuie la cresterea cotei de piata pentru compania dvs. si la imbunatatirea nivelului de satisfactie resimtit de clienti ca urmare a adaptarii serviciilor si proceselor afacerii dvs. la cerintele si nevoile clientilor. |
INDUSTRII
Farmaceutica
FMCG
Telecom
Tehnologie
Mass-Media
Automotive
Beneficii
Serviciile de mystery shopping dezvoltate si implementate de CodHum contribuie la mentinerea unui nivel ridicat de performanta al angajatilor ce interactioneaza cu clientii si la imbunatatirea relatiilor cu clientii, reprezentand un prim pas in construirea unei relatii win-win intre compania dvs. si clientii dvs.
Promptitudine
Flexibilitate
Profesionalism
Eficienta
Creativitate
Consistenta
Contact
Va stam la dispozitie pentru informatii suplimentare cu privire la serviciile noastre. Pentru orice detalii, nu ezitati sa ne contactati.